Navštivte náš nový digitální showroom Škoda v Kunraticích - Více informací

Otázky a odpovědi

Téměř každý zná operativní leasing pro firmy, ale produkt pro soukromé osoby ještě není příliš známý. Určitě Vás napadne několik otázek, my Vám nyní přinášíme odpovědi na nejčastější otázky. V případě, že zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, tak nás kontaktujte a my Vám odpovíme na vše, co budete potřebovat.

1

Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?

Ano, sdělte nám tento požadavek při sjednávání smlouvy. Prodejce Vám sdělí orientační cenu.

2

Kdy zaplatím první a kdy další splátky?

První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a následující splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu k 30. dni v měsíci, následující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář dostanete při uzavření smlouvy.

3

Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?

Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu.

4

Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu?

Na garanční servis budete jezdit přímo k nám do autoservisu nebo pneuservisu.

5

Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?

Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc kilometrů. Za kilometry navíc nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy​ poplatek, který budete mít předem domluvený ve smlouvě.

6

Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?

Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a Volkswagen Financial Services s Vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.

7

Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?

Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem Volkswagen Financial Services a pojišťovně. Do vyřešení celého případu je smlouva aktivní a platná. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, po kterém proběhne vyrovnání s pojišťovnou a dojde k finančnímu vyrovnání mezi Volkswagen Financial Services a klientem. Klient hradí zvolenou spoluúčast z ceny automobilu a také případný rozdíl z finančního vyrovnání. Toto platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.

8

Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Vždy kontaktujte Volkswagen Financial Services a pojišťovnu. V případě Vámi zaviněné nehody Vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dní.