Otázky a odpovědi
Téměř každý zná operativní leasing pro firmy, ale produkt pro soukromé osoby ještě není příliš známý. Určitě Vás napadne několik otázek, my Vám nyní přinášíme odpovědi na nejčastější otázky. V případě, že zde nenaleznete odpověď na Vaši otázku, tak nás kontaktujte a my Vám odpovíme na vše, co budete potřebovat.
1
Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?
Ano, sdělte nám tento požadavek při sjednávání smlouvy. Prodejce Vám sdělí orientační cenu.
2
Kdy zaplatím první a kdy další splátky?
První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a následující splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu k 30. dni v měsíci, následující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář dostanete při uzavření smlouvy.
3
Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?
Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu.
4
Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu?
Na garanční servis budete jezdit přímo k nám do autoservisu nebo pneuservisu.
5
Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?
Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc kilometrů. Za kilometry navíc nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy poplatek, který budete mít předem domluvený ve smlouvě.
6
Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?
Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a Volkswagen Financial Services s Vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.
7
Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?
Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem Volkswagen Financial Services a pojišťovně. Do vyřešení celého případu je smlouva aktivní a platná. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, po kterém proběhne vyrovnání s pojišťovnou a dojde k finančnímu vyrovnání mezi Volkswagen Financial Services a klientem. Klient hradí zvolenou spoluúčast z ceny automobilu a také případný rozdíl z finančního vyrovnání. Toto platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.
8
Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?
Vždy kontaktujte Volkswagen Financial Services a pojišťovnu. V případě Vámi zaviněné nehody Vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dní.